Mi smo banda lopovska

Mi smo banda lopovska,
u džepu nam Hrvatska.
Nikog se na bojimo
pravdu sami krojimo.
Postrojmo se braćo svi u jedan stroj
nek svaki ministar nađe račun svoj.
U odlučujući boj krenuli smo mi
za nas su firme i tvornice, rolex satovi.
Dok Hrvat svaki sad posao traži
nama nije loše s mečkom u garaži.
Nek svaki junak glasa svog ne žali
mi smo takvi kakvi smo , vi ste vlast nam dali.
Mi smo banda lopovska
lisnica nam nabrekla.
Nikog se ne bojimo
vaše pare brojimo.
16.01.2007., utorak

Oglasi

Komentiraj

